Fascynujący świat poligrafii

Jako producent toreb reklamowych, czerpiemy inspiracje z różnych dziedzin – by zaskakiwać innowacyjnymi rozwiązaniami i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom Klientów. W produkcji naszych artykułów, niezwykle istotny jest aspekt współpracy ze specjalistami. Także w kwestii nadruków na naszych produktach, skupiamy się na łączeniu pasji z doświadczeniem najlepszych ekspertów. Sami także poszerzamy swoją wiedzę, by mieć kontrolę na każdym etapie produkcji naszych toreb.

Druk offsetowy jest dziedziną, która na przełomie ostatnich lat, doświadczyła nieprawdopodobnego rozwoju. Dzisiaj już nie wystarczy wizytówka na standardowym, białym papierze, czy ulotka zawierająca wyłącznie podstawowe informacje o produkcie, czy usłudze. Ogrom możliwości świata poligrafii, umożliwia zastosowanie nietypowych rozwiązań. Dlatego, jeśli dane przedsiębiorstwo pragnie dobrze się zaprezentować, konieczne jest zastosowanie dóbr nowoczesnej technologii.

Nasza firma doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Oferujemy torby z nadrukiem w stylu, który odpowiada dzisiejszym trendom. Proponujemy naszym Klientom rozwiązania, które pozwolą im zaistnieć na konkurencyjnym rynku.

Jakie metody uszlachetniania druku powinny zwrócić uwagę każdego przedsiębiorcy?

  • Tłoczenie – jest to operacja, która polega na dociskaniu arkusza papieru do matrycy, z której zostaje odciśnięty kształt. Tłoczenie stosuje się zazwyczaj w celu uwypuklenia, nadrukowanego wcześniej wzoru (napis, logo, element zdobniczy).
  • Hot stamping – tłoczenie folią na gorąco. Polega na dociśnięciu folii metalicznej do arkusza papieru poprzez gorącą matrycę, która utrwala druk – wzór, np. złocenie, zostaje przeniesiony na papier, nadając ciekawy efekt.
  • Lakierowanie tradycyjne – Lakierowanie jest podstawowym procesem w produkcji opakowań i etykiet. Zabezpiecza ono przed ścieraniem się farby, zmienia wygląd wydruku oraz wzbogaca podłoże o nowe właściwości.
  • Twin Ef­fect(struk­tu­ra­/po­łysk). Czasami ta metoda jest też nazywana Drip-off. Po­le­ga na uzy­ska­niu dwóch po­wierzch­ni – jed­nej błysz­czącej, a dru­giej struk­tu­ral­nej. Dzięki temu można np. wydrukować błyszczący napis na matowym papierze, co jeszcze bardziej skupia wzrok na treści.
  • Lakierowanie UV – Ta metoda polega na nałożeniu lakieru UV poprzez sito przenoszące wzór. Lakier jest utrwalany promieniami UV. Wyróżnia się jego dwa rodzaje: błyszczący i matowy. Posiada właściwości nadające się do opakowań na artykuły spożywcze, ponieważ nie wytwarza szkodliwych substancji w zetknięciu z czynnikami atmosferycznymi.
  • Brokatowanie – Brokatowanie jest stosowane przede wszystkim do zwiększenia atrakcyjności kart świątecznych i okolicznościowych. Do brokatowania nie nadają się jednak papiery powlekane.
  • Lakierowane 3D – metoda, przypominająca standardowe lakierowanie. Jednak struktura druku, jest znacznie grubsza – na wybranych miejscach daje efekt 3D. Świetnie nadaje się do wizytówek, czy do zapisów alfabetem Braille’a.

Uszlachetnianie druku niesie za sobą wiele pozytywnych skutków. Przede wszystkim, wydruk pokryty dodatkową powłoką, sprawia wrażenie ciekawszego. W zależności od użytej metody, jest to inny efekt. Poza estetycznym wyglądem, zwiększa się odporność wydruku na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne, czy działanie czynników atmosferycznych.

Unowocześniona wizytówka, zostaje w szufladzie potencjalnego Klienta na dłużej, a w wizytowniku przedsiębiorcy, przez długi czas prezentuje się bardzo profesjonalnie. Z kolei torby reklamowe, wzbogacone o niestandardowe rozwiązania w dziedzinie druku, przyciągają uwagę i tworzą przyjemne wrażenie estetyczne, co podświadomie jest pozytywnie kojarzone z firmą, która na nich widnieje. Możliwości jest naprawdę wiele, a korzyści zdają się mówić same za siebie.

Zapraszamy do współpracy.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany. Zaznaczone pola są obowiązkowe *

*