Opakowania na obuwie z Twojej kolekcji

Posiadasz własną firmę obuwniczą i pragniesz jak najszybciej ją rozkręcić?

Oczywiście świetny projekt oraz solidne wykonanie to podstawa, ponieważ produkt niejako powinien bronić się sam.

Nie zmienia to jednak faktu, że rynek jest przesycony świetnej jakości towarem w konkurencyjnej cenie, więc jeśli zależy Ci na rozwoju Twojej marki, musisz znaleźć sposób na to, by szybko zaistnieć i na długo pozostawić dobre wrażenie.

W branży modowej, niezbędne są wyjazdy na targi mody – najlepiej w największych miastach. Możesz także wybrać się do zagranicznych sąsiadów, by tam pokazać swój produkt.

Jak świetnie wypaść w tłumie innych wystawców?

Buty to specyficzny towar – powinien być wyeksponowany w widoczny sposób, a jednocześnie pasować do otoczenia. Brak odpowiedniej koncepcji i nieprzemyślana ekspozycja doprowadzi do chaosu – w konsekwencji, nikt na Twój produkt nawet nie spojrzy.

Rozwiązaniem problemu są odpowiednie opakowania na buty.

  • Wymiary – opakowania powinny być adekwatne do gabarytów zawartości. Jeśli sprzedajesz delikatne szpilki lub baleriny, zrezygnuj ze zbyt obszernych kartonów. Klienci nie lubią zbędnego bagażu.
  • Funkcjonalność – opakowania powinny być łatwe do składania, by nie trzeba było zajmować się tym dzień przed wyjazdem na targi. Jeśli posiadasz swój butik lub sprzedajesz produkty wysyłkowo, funkcjonalne opakowanie będzie Twoim przyjacielem. Warto pomyśleć o dodatkowych funkcjach kartonu – jak rączka do trzymania, czy odporność na wodę.
  • Estetyka – niezwykle istotne jest to, jak wygląda pudełko na Twoje buty. Możesz zamówić gładkie, na które nalepisz znak firmowy lub już posiadające określony motyw graficzny. Pamiętaj, by wygląd pudełka nawiązywał do stylu Twojego produktu.
  • Ekologia – coraz więcej ludzi interesuje się tematem ochrony środowiska. Być może i Twoje Klientki należą do grupy osób walczących o kondycję Matki Ziemi. Jeśli, zamiast plastikowych, postawisz na pudła i torby papierowe, z pewnością zrobisz dobre wrażenie.
  • Wnętrze – aby Twoje buty prezentowały się zachęcająco, warto pomyśleć o koncepcji ich pakowania. Owijane w folię lub szary papier obuwie sprzedaje się już tylko w sieciówkach. Kreując własną linię produkcyjną, musisz zwrócić uwagę na każdy szczegół. Kolorowa pianka ochronna, instrukcja konserwacji i Twoja unikatowa wizytówka stanowią niezbędne (poza butami) elementy zawartości kartonu.

Spraw, żeby Twoje Klientki czuły, że kupują ekskluzywny i unikatowy produkt – to pogłębi ich więź z kreowaną przez Ciebie marką, co z pewnością zapewni Ci sukces w branży obuwniczej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany. Zaznaczone pola są obowiązkowe *

*