Sezon na zmiany – złota jesień

clothing-977409_1920Nadchodzi jesień – w firmach odzieżowych, to świetny czas na rozpoczęcie nowego sezonu. Wprowadzenie na rynek kolejnej linii ubrań, wiąże się z licznymi zabiegami marketingowymi i reklamowymi. Poza samym doborem materiałów, fasonów i kolorów, istotny jest także aspekt zapakowania produktu. Firmy określające się jako ekskluzywne marki odzieżowe, nie zaniedbują takich kwestii. Klientki zwracają uwagę na oprawę i wiedzą, za co chcą płacić. Wychodząc ze sklepu z torbą, która nie spełnia kryteriów estetycznych, trudno czuć się jak nabywca ekskluzywnego produktu.

Jesień jest o tyle szczególna, że kojarzy się ze szlachetnymi zdobieniami i luksusem. Właśnie dlatego torby reklamowe oraz produktowe, powinny być utrzymane w odpowiedniej estetyce, spełniającej te oczekiwania. Barwy złotej jesieni, czerwienie, brązy i żółcienie,  zdobienia brokatowe, efekt matowego druku, czy perłowa poświata na tekturowej torbie. Możliwości atrakcyjnego opakowania produktu jest naprawdę wiele.

Projekt przemyślany przez designerów danej marki, powinien być skonsultowany z firmą zajmującą się produkcją opakowań. Nasi specjaliści są przygotowani na wiele wyzwań. Poza własną koncepcją i propozycjami wynikającymi z wieloletniego doświadczenia, jesteśmy otwarci na indywidualne pomysły naszych Klientów. Witryna sklepowa, ulotki, metki, oprawa graficzna strony internetowej i wiele innych dodatków, zazwyczaj idą w parze z wyglądem toreb, w które pakowane są ubrania. Taka wielopłaszczyznowa inwestycja, po prostu się opłaca.

Klienci – zwłaszcza ci z branży modowej – bardzo lubią zmiany. Tak naprawdę, tylko logo firmy powinno być zapamiętane przez Klienta. Wszystko inne można na bieżąco zmieniać – najlepiej wraz z wprowadzeniem nowej kolekcji ubrań. Dopieszczenie szczegółów wizerunkowych jest pracą, która zwraca się z imponującym rezultatem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany. Zaznaczone pola są obowiązkowe *

*